VAI LATVIJĀ VAR LIETOT DIGITĀLĀ MĀRKETINGA KONSULTĀCIJAS?

Dzīvojot laikmetā, kurā ar interneta starpniecību ir iespējams pat iegādāties tik ikdienišķu preci kā maizi, kuru kurjers atved uz mājām, būtu muļķīgi neizmantot tiešsaistes sniegtās priekšrocības savu preču un pakalpojumu virzīšanai pie esošajiem un potenciālajiem klientiem. Šajā gadījumā vislabāk sadarboties ar cilvēkiem, kuri ir profesionāļi savā sfērā un mācēs ieteikt labākos risinājumus ik vienam klientam. Sadarbība ar mārketinga speciālistu ir ieguldījums biznesa attīstībā, lai tiktu rasts vislabākais veids savas preces vai pakalpojuma virzībai tirgū. Paklapojumu paketē tiek ietverti visdažādākie pakalpojumi – sākot ar satura analīzi un SEO mārketngu, un beidzot ar atslēgvārdu izpēti un satura pielāgošanu.

Lasi vairāk – https://lat.bb.lv/raksts/ekonomika/2019/10/02/seo-pakalpojumi-uzlabo-uznemuma-atpazistamibu-un-uzticamibu

CIK LIELA LOMA GOOGLE MEKLĒTĀJAM IR PAREIZA DIGITĀLĀ MĀRKETINGA PIEEJA?
SEO jeb Search Engine Optimisation ir mājas lapas izveide un pielāgošana nepieciešamajiem google un citu interneta meklētāju kritērijiem, lai izstrādātā interneta vietne pildītu savu funkciju – būtu redzama visiem, kuriem tas ir aktuāli. SEO speciālists veic SEO auditu un izstrādā SEO stratēģiju, lai uzlabotu un pilnveidotu mājas lapas funcijas. SEO pakalpojumi sevī ietver dažādus piedāvājumus un vienmēr tiek piemēroti individuāli pēc klienta vēlmēm un lapas nepieciešamības. Neatņemama sastāvdaļa SEO audita laikā ir atslēgvārdu izpēte, jo tieši atslēgvārdi ir tie, pēc kā vadās klienti meklējot sev nepieciešamās preces vai pakalpojumus. Ievadot atslēgvārdus interneta meklētājā, tas attēlo populārākos un atbilstošākos vispirms SEO optimizācijas galvenais mērķis ir mājas lapu attēlot maksimāli augstu interneta meklētājā, lai to redzētu pēc iespējas vairāk klientu.

KĀ LAPAI IEGŪT AUGSTĀKU VIETU E-VIDES MEKLĒTĀJOS?
Vai spējat savu ikdienu iedomāties bez Google meklētāja izmantošanas? Jebkurš uzņēmējs vēlas savu mājas lapu redzēt google meklētāja pirmajā lapā, jo tieši šī pozīcija nodrošina vislielāko lapas apmeklējumu un pieprasījuma izaugsmi. Google reklamām ir divi veidi. SEO pakalpojumus uzskata par bezmaksas reklāmu, kas aptver trīs lielas mājas lapu veidošanas stadijas – iekšējo un ārējo lapas optimizācija un satura optimizicāiju. Lai arī google izmantotie algoritmi mājas lapu virzīšanai ir vienādi, atšķiras nianses pēc kurām lapas tiek attēlotas noteiktā reģionā, piemēram, atšķiras. Interneta meklētāji vērtē mājas lapas pēc aptuveni 300 dažādiem kritērijiem un rādījumiem, tādēļ ir pat vairāk kā ieteicams optimizēšanu nodot profesionāļiem!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.