Neliels ieskats SEO rašanās aizkulisēs

Katrs, kurš jau ir izveidojis sev interneta lapu vai, piemēram, tiešsaistes veikalu, ir saskaries ar tādu jēdzienu kā seo stratēģija. Arī tad, ja Jūs pirmo reizi redzat abreviatūru ”SEO”, kas jau apzīmē meklētājprogrammu optimizāciju, šeit var nojaust kāda ir īstā termina nozīmē. Tad tiešām – kas ir seo? Mēģinot izteikties saprotamāk, iedomāsimies situāciju, kad esat sataisījis sev interneta resursu – vietni, un Jūs vēlaties, lai cilvēki to atrastu un apmeklētu. Konkrēti šim nolūkam būs izmantota SEO mājas lapas optimizācija. Šeit ir savdabīga rīcības shēma, kurā apvienots rīcību komplekss, kurš aizved pie tā, kad Jūsu lapa nokļūst līdera pozīcijās meklēšanas programmās.

Uzzini vairāk – http://rezekneszinas.lv/lv/Komercinformacija/1/11713/SEO-strategija-pandemijas-laika-Ieteikumi-ka-to-uzlabot

Cenšoties skatīt, kādā veidā uzsāka darboties digitālais mārketings un arī mājas lapas optimizācija, var atzīmēt, kad tas pakāpeniski pārveidojās no neveiklā ieroča par augstu tehnoloģiju instrumentu. Attīstības laikā SEO optimizācija ir izgājusi sekojošus pamata posmus:
• līdz pat 1998. gadam – sākuma posms. Tad mājas lapa tika reklamēta, pielietojot surogātpasta atslēgas. Uz šodienu, ņemot vērā modernas reklāmas tehnikas, šī tehnika liekas “netīra” jo pārpilna ar spama vēstulēm;
• No 1998. līdz 2009.gadam iesākās PageRank periods. Google meklētājs ir ieviesis šādu algoritmu, mēģinot noteikt mājas lapas vietu, pamatojoties uz to saišu skaitu, kas tad pastāv uz šo lapu online vidē;
• Kopš 2009. gada seo stratēģija ir prasījusi daudz lielāku vērību. Meklētājprogrammas uzsāk karu ar linkiem un ievieš ranga rādītājus. Ar šo brīdi ir vajadzīga kvalitatīva satura un arī pārdomātas vietnes struktūras izveide, līdz ar to laba seo optimizācija sāka aizņemt vairāk laika kā arī līdzekļu;
• Tieši 2016.gads bija tas gads, kad vadošās meklētājprogrammas sāka rangu algoritmu paketi. Online vides pārziņiem beigās palika saprotams, kad tiem bez pārtraukuma jāmeklē, kuri atslēgas vārdi būs atbilstošākie, jāpārvērš vietne ērtāka lietotājam, jāaizpilda to ar augstas kvalitātes kontentu, jāstrādā pie paša koda optimizēšanas kā arī jāuzlabo lapas noformējums.
Milzīgais pārveidojumu ātrums SEO ļauj secināt, ka ir nepieciešams izsekot jaunākajām informācijas ziņām meklēšanas programmu izplatīšanas sfērā, tādā veidā mājas lapu izstrāde tika pavisam citā līmenī. Tikai tā iespējams sasniegt ievērojamu reklāmas efektivitāti.

Kvalificēta reklāmas aģentūra – faktori kā atšķirt to

Jūs sapratāt, ka tiešām būtu vajadzīga kvalificēta digitālā mārketinga aģentūra, ar ko tad sākt meklējumus? Ne vienmēr tā mārketinga aģentūra ir vislabākā, kura jau ir lielākā un uzrodas TOP-3 sarakstā, jo standartā lielos uzņēmumos eksistē tik daudz projektu, ka lielākoties notiek procesu automatizācija, kas ne vienmēr ir tas labākais. Tad, kad sameklējāt to vietu, kas vairāk patīk, uzziniet, kādi tieši seo pakalpojumi tiek piedāvāti, kā arī kāds tieši būs darbinieku sastāvs. Ļoti labi, kad ir tāds seo speciālists, kā uzdevumos būs interneta lapas seo audits, bet tad profesionāli izstrādāta seo stratēģija. Īstenībā reklāmas aģentūra varētu būt neliela, bet tanī var darboties kvalitatīvi darbinieki, kas individuāli pienāk klāt katram uzdevumam. Ir jau labi, kad pakalpojumos ir arī mājas lapu izstrāde, jo tādējādi vietne varētu būt no sakuma sataisīta ļoti pareizi. Noskaidrojiet paši priekš sevis, kas ir google reklāma, jo tas būs vēl viens papildus variants, kadā veidā pelnīt ar savu vietni. Šodien tieši digitālais mārketings ir tāda lieta, uz kuru ir jāliek akcents, jo tas palīdzēs Jums pelnīt un iegūt pastāvīgu klientu loku. Līdz ar to šeit pareiza reklāmas aģentūra ir un paliks svarīgākais faktors, kura izvēlēšanā jāattiecas ar īpašu vērību.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *