SEO mārketinga stratēģijas izveide Tavai mājas lapai

Interesē jautājums – kas ir SEO? Tā ir meklēšanas programmu optimizācija. Šī koncepcija slēpj pārdomātu interneta lapas attīstību un viņas popularizēšanu, lai mēģināt sasniegt kādu no pirmajām vietām meklēšanas programmas rādīšanas rezultātos. SEO mājas lapas optimizācija varētu būt skaidrota citādā veidā, proti, datu plūsmas kanālu piesaistīšanu lapai vai sava veida instrumentu meklēšanas robotu ietekmēšanai, priekš tam, lai sasniegtu pirmo vietu meklēšanas rezultātos. Parādās jautājums, kāpēc ir tik nozīmīgi atrasties meklēšanas rezultātu augšējās rindās. To var izskaidrot ar pašu meklētājprogrammu statistiku jeb meklēto atslēgvārdu ievadi, kas parāda cilvēku gribu kaut ko nopirkt. Tieši no kopējā datu daudzuma 95% iekļūst meklēšanas rezultātu pirmajā lpp, pie tam no 60% līdz astoņdesmit procentiem – 1.-3. lpp. Ikviens biznesmens vēlēsies piesaistīs šādu uzmanību savai firmai (brendam, produkcijai), tāpēc jau ir būtiski likt klāt visus spēkus, lai iekļūtu meklēšanas rezultātu pirmajās vietās.

Vairāk lasiet- https://jauns.lv/raksts/bizness/406505-ka-seo-strategija-jamaina-lai-mazinatu-covid-19-ietekmi-uz-tavu-biznesu

SEO parādīšanās vēsture

Mēģinot skatīt, kā uzsāka darboties digitālais mārketings un mājas lapas optimizācija, var norādīt, kad tā pamazām pārtapa tieši no neprasmīga ieroča par augstu tehnoloģiju rīku. Attīstības periodā seo optimizācija jau ir izgājusi sekojošus galvenos posmus:
• līdz pat 1998. gadam – sākumposms. Šajā laikā mājas lapa bija popularizēta, pielietojot surogātpasta atslēgas. Tagad, redzot mūsdienu mārketinga tehnoloģijas, šāda darbība liekas “slikta” jo pārpilna ar spama vēstulēm;
• No 1998. līdz 2009.gadam sākās PageRank periods. Google meklētājs ir ieviesis šo algoritmu, mēģinot noteikt vietnes pozīciju, balstoties uz to linku skaitu, kas tad eksistē uz šo lapu internetā;
• Kopš 2009. gada seo optimizācija ir prasījusi daudz lielāku uzmanību. Meklēšanas programmas uzsāk karu ar saitēm kā arī ievieš ranga rādītājus. No šī brīža ir vajadzīga atbilstoša satura un labi izdomātas mājaslapas struktūras izstrāde, tādēļ laba mājas lapas optimizācija sāka aizņemt daudz laika kā arī līdzekļu;
• Un jau 2016.g. bija tas gads, kad vadošās meklēšanas programmas uzsāka rangu algoritmu paketi. Tīmekļa pārziņiem beigās kļuva skaidrs, ka viņiem bez pārtraukuma jāmeklē, kādi atslēgas vārdi ir visatbilstošākie, jāpadara lapa ērtāka lietotājam, jāpapildina ar augstas kvalitātes saturu, japiestrādā pie koda optimizācijas un jāuzlabo lapas noformējums.
Milzīgais pārveidojumu ātrums digitālajā mārketingā sniedz iespēju secināt, kad būtu vajadzīgs izsekot jaunākajām ziņām meklētājprogrammu popularizēšanas sfērā, tādā veidā mājas lapu izstrāde nokļuva pilnīgi jaunā līmenī. Tikai tā var sasniegt augstu reklāmas efektivitāti.

Mūsdienu haizivs – mārketinga aģentūra, kura zina kā strādāt

Tad, kad Jūs meklējat kādu, kam varētu būt iespējams uzticēt savas mājas lapas optimizācija un reklamēšana, galvenais būtu ielāgot, kad dotais darbs būtu jāveic profesionālai komandai vai speciālistam. Pastāv daudzi varianti, kādā veidā tos sameklēt un nodibināt sadarbību. Daži cilvēki uzskata, ka atsevišķs seo speciālists var darboties pie viņa uzņēmumā, bet to standartā izvēlas tie vadītāji, kas domā šauri kā arī neredz kopējo bildi par darbu, un arī tā īsti neizprot, kas ir seo vai digitālais mārketings kopumā. Šajā gadījumā pamata arguments ir tāds, ka atsevišķs darbinikes – seo speciālists, strādās vienīgi pie šī viena darba devēja projektiem. Bet šādam lēmumam būs daudzas ne pārāk pozitīvas sekas – tāda veida speciālists ievērojami daudz izmaksā, kā arī tam ir jānodrošina atvaļinājums un prēmijas izmaksas. Nav noliedzams, ka, lielai kompānijai jau ir izdevīgi, ja tā personāla sastāvā ir sava veida digitālā mārketinga aģentūra ar tādiem speciālistiem. Bet citiem labāk ir sameklēt, kāda digitālā mārketinga aģentūra varētu būt piemērota viņu budžeta plānam un uzdevumiem. Šeit speciālista izdevumā būs pils seo stratēģija un audits, pēc kuras tiks realizēta pilnveidošana un, ja nepieciešams – mājas lapas izveide. Droši var pat pamēģināt noskaidrot, cik ļoti rentabla ir google reklāma un nopelnīt vēl arī ar dazdiem citiem variantiem.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *